26.5. - 8.6.2013.
Index 27. Tjedan suvremenog plesa - program BoNeT
BoNet
Maša Kolar, Zoran Marković (HR)
31.05.2010. GKL Split
03.06.2010. Zagrebački plesni centar
 

Maša Kolar i Zoran Marković, plesački i koreografski dvojac bogate međunarodne karijere odnedavno je opet aktivan i na domaćoj sceni. U koprodukciji sa Gradskim kazalištem Kristalna kocka vedrine iz Siska nastala je njihova predstava BoNeT, za koju sami autori kažu da je večer triju minijatura: Do You Still Feed The Animal?, Colour – Lab i Bonet.

Minijature kao kreativne tvorevine dijelova naših noćnih mora, eksperimenata te naših bajki. One su poput naših života gdje se zadovoljavamo mini-porcijama ljubavi, vremena, novca, užitka, strasti i strpljenja. I što nam nedostaje? Na svoj način jesmo potpuni, cjeloviti, čak prepunjeni! Jesu li naše minijature u svom sažetku cjelovite? Ako nisu, sljedeći put s maksi-porcijom novca, vremena, strpljenja, strasti, ljubavi i užitka potrudit ćemo se više.

Maša Kolar i Zoran Marković


Do You Still Feed The Animal?
koreografija: Leo Mujić
glazba: Henry Purcell

Colour – Lab
ideja, scenarij, izvedba: Maša Kolar, Zoran Marković
režija, kamera, montaža, postprodukcija: Vladimir Končar
glazba: The Cinematic Orchestra, Giovanni Solimma, Venetian Snares

Bonet
koreografija & izvedba: Maša Kolar, Zoran Marković
glazba: Venetian Snares: Hajnal

koprodukcija: Gradsko kazalište SIsak, Maša Kolar & Zoran Marković



Zoran Marković se školovao u baletnoj školi u Beogradu. Osvajanjem 3.nagrade na Benetton natjecanju plesa nastavlja dvogodišnje obrazovanje u baletnoj školi John Neumeier u Hamburgu i kod Marike Bezobrazove u Monte Carlu.1993. angažiran je u Ballett Dresden a 1997.dobiva status solista. U Dresdenu je plesao balete Johna Neumeiera, Stephana Thossa, Mats Eka itd. 1998. nastavlja karijeru u Thoss Tanz-Kompanie u Kielu, a od 2001. u Hanoveru, kao solista i balet-majstor. U ulozi Don Josea u baletu Karmen, Mats Eka, gostuje sa Lyon Balletom u Aziji. Od 2006. plese u NDT-u gdje je radio sa Jiri Kylianom, Mats Ek, William Forsythe, Paul Lightfoot/Sol Leon,Crystal Pite itd. Zoran je postavljao tri baleta Stephana Thossa u Queensland Balletu i Labuđe jezero u Essenu. Gostuje kao pedagog u Narodnom Pozorištu u Beogradu i Novom Sadu. Kreairao je koreografiju “Interval” za Narodno pozorište u Beogradu. Držao je plesne radionice u Australiji, Hrvatskoj, Srbiji i Njemačkoj. Trenutno radi kao slobodan plesač, koreograf i pedagog.

Maša Kolar dobila je plesno obrazovanje u školi suvremenog plesa Ane Maletić u Zagrebu i u Belgiji. 1992. angažirana je u Ballett Dresden gdje 1995. dobiva status solistice. 1997. nagradena je Mary Wigman nagradom za posebna plesna dostignuća u koreografijama John Neumeiera, Stephana Thossa, Mats Eka itd. 1998. pocinje angažman u Thoss TanzKompanie u Kielu, a od 2001 s istom kompanijom seli u Hannover. U ulozi “Karmen”, Mats Eka, gostovala je sa Lyon Balletom u Aziji. 2007 postaje članicom Aterbaleta u Italiji gdje radi sa Maurom Bigonzettijom, Ohad Naharinom i Walterom Matteini.Postavljala je 3 baleta Stephana Thossa u Queensland Balletu i “Labuđe jezero” u Essenu, koreografirala za balet Narodnog pozorišta u Beogradu. Držala je plesne radionice u Australiji, Hrvatskoj, Njemačkoj, Srbiji i Švedskoj. 2008. nagrađena je nagradom hrvatskog glumišta za ples. Danas radi kao plesni pedagog u učilištu ZKM-a i nastavlja plodnu internacionalnu karijeru kao slobodan umjetnik.
Dnevni boravak TSP-a:
DANAS NISAM UMRLA TAKO LIJEPO
razgovori, predavanja, izvedbene projekcije
29.5.-2.6.2013. | 17-18:30h | Medijateka ZPC-a
Ulaz je slobodan!
Postanite volonter TSP-a!

Pretplatite se na naš newsletter Plesne novice kako biste bili u toku s događanjima uoči Tjedna suvremenog plesa, ali i iz svijeta plesa općenito.

30.TSP organiziran je pod visokim pokroviteljstvom predsjednika RH
Uz financijsku potporu:
Programski partneri:
Uz potporu:
Medijski pokrovitelji:


web by: vt
Zagrebački plesni centar Hrvatski institut za pokret i ples